mgr Wiktoria Naleźnik
- nauczyciel początkujący
- ukończyła studia magisterskie na kierunku Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna
- w pracy z dziećmi wykorzystuje następujące metody:
- Pedagogikę zabawy "KLANZA"
- Bajkoterapię
- Pedagogikę Twórczości
- Carla Orffa
Zainteresowania naturą i zwierzętami wykorzystuje w pracy z dziećmi
mgr Monika Matera
- nauczyciel początkujący
- psycholog
- ukończyła jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia, specjalność: wspomaganie rozwoju na Uniwersytecie Ignatianum w Krakowie
- ukończyła kursy, m.in.: z języka migowego, arteterapii w edukacji oraz TUS I i II stopień - Fundacja Pomoc Autyzm
- w pracy z dziećmi wykorzystuje m.in. trening umiejętności społecznych
mgr Monika Banasik
- nauczyciel kontraktowy
- ukończyła studia magisterskie na kierunku Wychowanie Przedszkolne i Wczesnoszkolne z terapią pedagogiczną na Wyższej Szkole Nauk Społecznych "Pedagogium" w Warszawie
- w pracy z dziećmi stosuje:
- Metodę Dobrego Startu prof. M. Bogdanowicz
- "Dziecięcą Matematykę" prof. E. Gruszczyk-Kolczyńskiej
- pedagogikę zabawy KLANZA
mgr Martyna Kobielus
- nauczyciel początkujący
- ukończyła studia licencjackie na kierunku pedagogika specjalna, specjalizacja: Edukacja i Rehabilitacja Uczniów z Niepełnosprawnością Intelektualną
- ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika specjalna, specjalność: Terapia Pedagogiczna i Rewalidacja Indywidualna
- w pracy z dziećmi wykorzystuje:
- trening umiejętności społecznych
- bajkoterapię
- elementy terapii ręki
- elementy terapii behawioralnej
mgr Marta Bielecka
- nauczyciel mianowany
- magister pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej,
- w pracy z dziećmi między innymi wykorzystuje:
- Metodę Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
- Metodę Dobrego Startu Marty Bogdanowicz
- Edukację Przez Ruch Doroty Dziamskiej
- Pedagogikę Zabawy KLANZA
- Edukację matematyczną Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej
mgr Maria Żmuda
- nauczyciel początkujący
- oligofrenopedagog
- ukończyła studia magisterskie na kierunku Pedagogika Specjalna ze specjalnością "Edukacja i Rehabilitacja Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną" na Uniwersytecie Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
mgr Małgorzata Piotrowska
- nauczyciel dyplomowany
- magister Wychowania Przedszkolnego i Wczesnoszkolnego
- pracuje nowatorskimi metodami tj.:
- Pedagogika zabawy KLANZA
- "Dziecięca matematyka" Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej
- Edukacja przez ruch Doroty Dziamskiej
- Ruch Rozwijający Weroniki Sherborne
- Aktywne słuchanie muzyki Batii Strauss
mgr Justyna Krzemień
- nauczyciel dyplomowany
- magister Pedagogiki Specjalnej o specjalności Oligofrenopedagogika
- w pracy z dziećmi z autyzmem stosuje metody:
- Metodę Stymulacji Polisensorycznej
- Alternatywne Metody Komunikacji AAC
- Programy Aktywności M. i Ch. Knill'ów
- metodę Ruchu Rozwijającego W. Sherborne
- terapię ręki
- metodę kinezjologii edukacyjnej
- program integracji odruchów wg Sally Goddard
- metodę Dobrego Startu M. Bogdanowicz
- elementy pedagogiki zabawy KLANZA
mgr Joanna Szopa
- nauczyciel kontraktowy
- nauczyciel wychowania przedszkolnego
- terapeuta integracji sensorycznej
- ukończyła studia licencjackie na kierunku Kształcenie Zintegrowane i Edukacja Przedszkolna, studia magisterskie na kierunku Pedagogika oraz studia podyplomowe na kierunku Integracja Sensoryczna
mgr Izabella Synowska
- nauczyciel początkujący
- logopeda
- ukończyła studia licencjackie na kierunku logopedia, specjalność: nauczanie języka polskiego w szkole oraz studia magisterskie na kierunku logopedia
- w pracy logopedycznej łączy elementy różnych metod i technik, m.in.:
- Metody Krakowskiej
- komunikacji alternatywnej i wspomagającej AAC
- miofunkcjonalnej
- masażu logopedycznego
- symultaniczno - sekwencyjnej nauki czytania
mgr Izabela Gwóźdź
- nauczyciel mianowany
- ukończyła studia licencjackie na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z wychowaniem plastycznym, specjalność: plastyka
- absolwentka studiów magisterskich na kierunku pedagogika społeczno - opiekuńcza
- w pracy z dziećmi stosuje:
- Pedagogikę zabawy KLANZA
- Bajkoterapię
- Metodę Dobrego Startu Marty Bogdanowicz
- Metodę twórczego myślenia
- Metodę Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
mgr Ewelina Śliwa
- nauczyciel dyplomowany
- magister Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej
- w pracy z dziećmi wykorzystuje:
- Metodę Dobrego Startu prof Marty Bogdanowicz
- Edukacja przez Ruch Doroty Dziamskiej
- metodę Edyty Gruszczyk – Kolczyńskiej i Ewy Zielińskiej
- metodę Aktywizacji Ruchowej Rudolfa Labana
- Ruch Rozwijający Weroniki Sherborne
- Pedagogikę zabawy KLANZA
- techniki twórczego myślenia
mgr Ewelina Kuś
- nauczyciel kontraktowy
- ukończyła studia I stopnia na kierunku pedagogika specjalna: specjalność oligofrenopedagogika i pedagogika wczesnoszkolna,
- absolwentka studiów II stopnia na kierunku pedagogika specjalna o specjalności wczesne wspomaganie rozwoju dziecka,
- w pracy z dziećmi z autyzmem wykorzystuje:
- metodę Stymulacji Polisensorycznej
- metodę Ruchu Rozwijającego W. Sherborne
- Alternatywne i wspomagające metody komunikacji (AAC)
- Programy Aktywności M. i Ch. Knillów
- terapię ręki
- elementy pedagogiki zabawy KLANZA
|
mgr Ewa Kaim
|
mgr Barbara Ślusarz
- nauczyciel mianowany
- psycholog, terapeuta behawioralny (PLTB)
- ukończyła studia podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki
- W pracy wykorzystuje m.in.:
- elementy terapii behawioralnej
- metody komunikacji alternatywnej i wspomagającej AAC
- trening umiejętności społecznych
mgr Angelika Rąpała
- nauczyciel początkujący na stanowisku pedagog specjalny/nauczyciel
- logopeda - tytuł licencjata (kontynuuje naukę na studiach magisterskich na Uniwersytecie Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
- ukończyła studia magisterskie na kierunku Pedagogika Specjalna, specjalność: Edukacja i Rehabilitacja Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną na uniwersytecie Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
- ukończyła kurs Ruch Rozwijający Weroniki Sherborne (I stopień)
mgr Aleksandra Ciochoń
- nauczyciel początkujący
- ukończyła studia magisterskie na kierunku Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, studia licencjackie na kierunku Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna z językiem obcym (angielskim)
- W pracy z dziećmi stosuje metody:
- Pedagogika zabawy KLANZA
- Metoda Dobrego Startu prof. Marty Bogdanowicz
- Techniki Pedagogiki Froeblowskiej, Pedagogiki Twórczości, Sensoplastyki
- Metoda TPR (Total Physical Response)
mgr Agnieszka Martiuk
- nauczyciel mianowany
- ukończyła studia licencjackie na kierunku Pedagogika - Edukacja wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym
- absolwentka studiów magisterskich na kierunku Pedagogika - Terapia pedagogiczna
- W pracy z dziećmi wykorzystuje:
- pedagogikę zabawy KLANZA
- Metodę Ruchu Rozwijającego W. Sherborne
- metodę aktywnego słuchania muzyki wg Batii Strauss
- elementy pedagogiki Marii Montessori
- "Dziecięcą matematykę" wg koncepcji prof. E. Gruszczyk - Kolczyńskiej i E. Zielińskiej
mgr Agnieszka Baca
- nauczyciel początkujący
- surdopedagog, oligofrenopedagog
- ukończyła studia licencjackie na kierunku Pedagogika Specjalna, specjalność: Edukacja i Rehabilitacja Uczniów Niesłyszących i Słabosłyszących oraz studia magisterskie na kierunku Pedagogika Specjalna, specjalność: Edukacja i Rehabilitacja Uczniów z Niepełnosprawnością Intelektualną
- ukończyła studia podyplomowe na kierunku Edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
lic Katarzyna Zuzok
- nauczyciel mianowany
- nauczyciel wychowania przedszkolnego
- opiekun dziecięcy
- Instruktor Terapii Zajęciowej
- oligofrenopedagog
- W pracy z dziećmi wykorzystuje:
- elementy Metody E. Gruszczyk - Kolczyńskiej
- elementy Metody Ruchu Rozwijającego W. Sherborne
- elementy odimiennej metody nauki czytania I. Majchrzak
- elementy Terapii Ręki