mgr Monika Banasik
- nauczyciel kontraktowy
- ukończyła studia magisterskie na kierunku Wychowanie Przedszkolne i Wczesnoszkolne z terapią pedagogiczną na Wyższej Szkole Nauk Społecznych "Pedagogium" w Warszawie,
- w pracy z dziećmi stosuje:
- Metodę Dobrego Startu prof. M. Bogdanowicz,
- "Dziecięcą Matematykę" prof. E. Gruszczyk-Kolczyńskiej,
- pedagogikę zabawy KLANZA.
mgr Marta Bielecka
- nauczyciel mianowany
- magister pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej,
- w pracy z dziećmi między innymi wykorzystuje:
- Metodę Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne,
- Metodę Dobrego Startu Marty Bogdanowicz,
- Edukację Przez Ruch Doroty Dziamskiej,
- Pedagogikę Zabawy KLANZA,
- Edukację matematyczną Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej.
mgr Marlena Ziaja
- nauczyciel mianowany
- logopeda, neurologopeda,
- ukończyła studia licencjackie na kierunku filologia polska, specjalność: nauczycielska z logopedią oraz studia magisterskie na kierunku filologia polska, specjalność: logopedia, a także studia podyplomowe: neurologopedia z elementami tyflologopedii.
mgr Małgorzata Piotrowska
- nauczyciel dyplomowany
- magister Wychowania Przedszkolnego i Wczesnoszkolnego,
- pracuje nowatorskimi metodami tj.:
- Pedagogika zabawy KLANZA,
- "Dziecięca matematyka" Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej,
- Edukacja przez ruch Doroty Dziamskiej,
- Ruch Rozwijający Weroniki Sherborne,
- Aktywne słuchanie muzyki Batii Strauss.
mgr Justyna Krzemień
- nauczyciel dyplomowany
- magister Pedagogiki Specjalnej o specjalności Oligofrenopedagogika,
- w pracy z dziećmi z autyzmem stosuje metody:
- Metodę Stymulacji Polisensorycznej,
- Alternatywne Metody Komunikacji AAC,
- Programy Aktywności M. i Ch. Knill'ów,
- metodę Ruchu Rozwijającego W. Sherborne,
- terapię ręki,
- metodę kinezjologii edukacyjnej,
- program integracji odruchów wg Sally Goddard,
- metodę Dobrego Startu M. Bogdanowicz,
- elementy pedagogiki zabawy KLANZA.
mgr Joanna Szopa
- Nauczyciel kontraktowy;
- Nauczyciel wychowania przedszkolnego;
- Terapeuta integracji sensorycznej;
- Ukończyła studia licencjackie na kierunku Kształcenie Zintegrowane i Edukacja Przedszkolna, studia magisterskie na kierunku Pedagogika oraz studia podyplomowe na kierunku Integracja Sensoryczna.
mgr Joanna Chmiel
- nauczyciel dyplomowany
- ukończyła Psychologię na Uniwersytecie Jagiellońskim, studiowała podyplomowo Edukację Przedszkolną wraz z Zarządzaniem Placówką Oświatową oraz Edukację Wczesnoszkolną z Logopedią
- W Samorządowym Przedszkolu nr 14 pracuje z krótką przerwą od 1999 roku.
- nauczyciel ćwiczeniowy dla studentów UP, opiekun praktyk studenckich
mgr Irena Surdej
- nauczyciel dyplomowany
- logopeda, neurologopeda
- magister Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej
- ukończyła studia podyplomowe: Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza oraz Logopedię
- w pracy z dzieckiem stosuje metody:
- symultaniczno- sekwencyjną J.Cieszyńskiej,
- werbo-tonalną,
- Metodę Dobrego Startu,
- stymulację polisensoryczną,
- Edukacja przez ruch, obraz i dźwięk Doroty Dziamskiej,
- metodę Batti Strauss,
- metodę kinezjologii edukacyjnej Dennisona.
mgr Ewelina Śliwa
- nauczyciel dyplomowany
- magister Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej
- w pracy z dziećmi wykorzystuje:
- Metodę Dobrego Startu prof Marty Bogdanowicz,
- Edukacja przez Ruch Doroty Dziamskiej,
- metodę Edyty Gruszczyk – Kolczyńskiej i Ewy Zielińskiej,
- metodę Aktywizacji Ruchowej Rudolfa Labana,
- Ruch Rozwijający Weroniki Sherborne,
- Pedagogikę zabawy KLANZA,
- techniki twórczego myślenia.
mgr Ewelina Kuś
- nauczyciel kontraktowy
- ukończyła studia I stopnia na kierunku pedagogika specjalna: specjalność oligofrenopedagogika i pedagogika wczesnoszkolna,
- absolwentka studiów II stopnia na kierunku pedagogika specjalna o specjalności wczesne wspomaganie rozwoju dziecka,
- w pracy z dziećmi z autyzmem wykorzystuje:
- metodę Stymulacji Polisensorycznej,
- metodę Ruchu Rozwijającego W. Sherborne,
- Alternatywne i wspomagające metody komunikacji (AAC),
- Programy Aktywności M. i Ch. Knillów,
- terapię ręki,
- elementy pedagogiki zabawy KLANZA.
|
mgr Ewa Kaim
|
mgr Barbara Ślusarz
- nauczyciel mianowany
- psycholog, terapeuta behawioralny (PLTB)
- ukończyła studia podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki
- W pracy wykorzystuje m.in.:
- elementy terapii behawioralnej,
- metody komunikacji alternatywnej i wspomagającej AAC,
- trening umiejętności społecznych.
mgr Anna Zachara
- nauczyciel mianowany
- magister Rehabilitacji Ruchowej,
- w swojej pracy terapeutycznej stosuje różnorodne metody rewalidacyjne dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi,
- w pracy z dziećmi stosuje metody:
- PNF-Proprioceptywnego Nerwowo-Mięśniowego Torowania Ruchu,
- Integracji Odruchów Pierwotnych wg Sally Goddard Blythe,
- Metody Ruchu Rozwijającego W. Sherborne.
mgr Aleksandra Ciochoń
- nauczyciel początkujący
- ukończyła studia magisterskie na kierunku Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, studia licencjackie na kierunku Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna z językiem obcym (angielskim)
- W pracy z dziećmi stosuje metody:
- Pedagogika zabawy KLANZA,
- Metoda Dobrego Startu prof. Marty Bogdanowicz,
- Techniki Pedagogiki Froeblowskiej, Pedagogiki Twórczości, Sensoplastyki,
- Metoda TPR (Total Physical Response).
mgr Agnieszka Martiuk
- nauczyciel mianowany
- ukończyła studia licencjackie na kierunku Pedagogika - Edukacja wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym
- absolwentka studiów magisterskich na kierunku Pedagogika - Terapia pedagogiczna
- W pracy z dziećmi wykorzystuje:
- pedagogikę zabawy KLANZA
- Metodę Ruchu Rozwijającego W. Sherborne
- metodę aktywnego słuchania muzyki wg Batii Strauss
- elementy pedagogiki Marii Montessori
- "Dziecięcą matematykę" wg koncepcji prof. E. Gruszczyk - Kolczyńskiej i E. Zielińskiej
mgr Agnieszka Baca
- nauczyciel początkujący
- surdopedagog, oligofrenopedagog
- ukończyła studia licencjackie na kierunku Pedagogika Specjalna, specjalność: Edukacja i Rehabilitacja Uczniów Niesłyszących i Słabosłyszących oraz studia magisterskie na kierunku Pedagogika Specjalna, specjalność: Edukacja i Rehabilitacja Uczniów z Niepełnosprawnością Intelektualną
lic Katarzyna Zuzok
- nauczyciel mianowany
- nauczyciel wychowania przedszkolnego
- opiekun dziecięcy
- Instruktor Terapii Zajęciowej
- oligofrenopedagog
- W pracy z dziećmi wykorzystuje:
- elementy Metody E. Gruszczyk - Kolczyńskiej
- elementy Metody Ruchu Rozwijającego W. Sherborne
- elementy odimiennej metody nauki czytania I. Majchrzak
- elementy Terapii Ręki