mgr Urszula Matoga
- nauczyciel kontraktowy
- magister Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej
- w pracy z dziećmi wykorzystuje:
- Metodę Dobrego Startu Marty Bogdanowicz,
- Elementy „Dziecięcej Matematyki” Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej,
- Metodę Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne,
- Metodę gimnastyki twórczej Rudolfa Labana,
- Pedagogikę Zabawy KLANZA.
mgr Monika Banasik
- nauczyciel kontraktowy
- ukończyła studia magisterskie na kierunku Wychowanie Przedszkolne i Wczesnoszkolne z terapią pedagogiczną na Wyższej Szkole Nauk Społecznych "Pedagogium" w Warszawie,
- w pracy z dziećmi stosuje:
- Metodę Dobrego Startu prof. M. Bogdanowicz,
- "Dziecięcą Matematykę" prof. E. Gruszczyk-Kolczyńskiej,
- pedagogikę zabawy KLANZA.
mgr Marta Bielecka
- nauczyciel kontraktowy
- magister pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej,
- w pracy z dziećmi między innymi wykorzystuje:
- Metodę Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne,
- Metodę Dobrego Startu Marty Bogdanowicz,
- Edukację Przez Ruch Doroty Dziamskiej,
- Pedagogikę Zabawy KLANZA,
- Edukację matematyczną Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej.
mgr Marlena Ziaja
- nauczyciel kontraktowy
- logopeda, neurologopeda,
- ukończyła studia licencjackie na kierunku filologia polska, specjalność: nauczycielska z logopedią oraz studia magisterskie na kierunku filologia polska, specjalność: logopedia, a także studia podyplomowe: neurologopedia z elementami tyflologopedii.
mgr Małgorzata Piotrowska
- nauczyciel mianowany
- magister Wychowania Przedszkolnego i Wczesnoszkolnego,
- pracuje nowatorskimi metodami tj.:
- Pedagogika zabawy KLANZA,
- "Dziecięca matematyka" Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej,
- Edukacja przez ruch Doroty Dziamskiej,
- Ruch Rozwijający Weroniki Sherborne,
- Aktywne słuchanie muzyki Batii Strauss.
mgr Magdalena Kupisz
- nauczyciel dyplomowany
- magister rehabilitacji ruchowej
- nauczyciel wychowania fizycznego
- oligofrenopedagog
- w pracy terapeutycznej wykorzystuje metody rewalidacyjne dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- w pracy z dziećmi stosuje :
- metodę Ruchu Rozwijającego W. Sherborne,
- elementy terapii behawioralnej.
mgr Magdalena Galant
- nauczyciel stażysta
- ukończyła studia I stopnia na kierunku pedagogika specjalna: specjalność edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną, pedagogika opiekuńczo-wychowawcza,
- ukończyła studia II stopnia na kierunku pedagogika specjalna: specjalność edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem,
- w pracy z dziećmi z autyzmem stosuje metody:
- Metodę Stymulacji Polisensorycznej,
- Alternatywne Metody Komunikacji AAC,
- Programy Aktywności M. i Ch. Knill'ów,
- Metodę Ruchu Rozwijającego W. Sherborne.
mgr Magdalena Flis
- nauczyciel kontraktowy
- ukończyła studia magisterskie w Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie - nauczyciel wychowania fizycznego oraz studia podyplomowe - wychowanie przedszkolne i logopedia,
- w pracy z dziećmi wykorzystuje metody twórcze:
- metodę wychowania muzycznego C. Orffa,
- metodę Aktywizacji Ruchowej Rudolfa Labana,
- opowieści ruchowej.
mgr Klaudia Osińska
- nauczyciel kontraktowy
- Oligofrenopedagog, Pedagog specjalny z zakresu Wczesnego Wspomagania Rozwoju, Terapeuta Pedagogiczny, absolwentka studiów podyplomowych z Pedagogiki Leczniczej,
- absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie,
- w pracy z dziećmi z autyzmem wykorzystuje:
- Metodę Stymulacji Polisensorycznej,
- Programy Aktywności M. i Ch. Knillów,
- Alternatywne Metody Komunikacji (PECS, Makaton),
- Elementy terapii behawioralnej,
- Terapię ręki,
- Elementy metody Ruchu Rozwijającego W. Sherborne.
mgr Justyna Krzemień
- nauczyciel dyplomowany
- magister Pedagogiki Specjalnej o specjalności Oligofrenopedagogika,
- w pracy z dziećmi z autyzmem stosuje metody:
- Metodę Stymulacji Polisensorycznej,
- Alternatywne Metody Komunikacji AAC,
- Programy Aktywności M. i Ch. Knill'ów,
- metodę Ruchu Rozwijającego W. Sherborne,
- terapię ręki,
- metodę kinezjologii edukacyjnej,
- program integracji odruchów wg Sally Goddard,
- metodę Dobrego Startu M. Bogdanowicz,
- elementy pedagogiki zabawy KLANZA.
mgr Justyna Dobrowolska
- nauczyciel kontraktowy
- magister Psychologii o module Edukacji i komunikacji,
- terapeuta zajęciowy, coach
- W pracy wykorzystuje różnorodne metody dopasowane do potrzeb oraz możliwości dzieci. Zwolenniczka nauki poprzez zabawę, a także zindywidualizowanego oraz holistycznego podejścia do rozwoju dziecka.
mgr Irena Surdej
- nauczyciel dyplomowany
- logopeda, neurologopeda
- magister Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej
- ukończyła studia podyplomowe: Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza oraz Logopedię
- w pracy z dzieckiem stosuje metody:
- symultaniczno- sekwencyjną J.Cieszyńskiej,
- werbo-tonalną,
- Metodę Dobrego Startu,
- stymulację polisensoryczną,
- Edukacja przez ruch, obraz i dźwięk Doroty Dziamskiej,
- metodę Batti Strauss,
- metodę kinezjologii edukacyjnej Dennisona.
mgr Inga Kwiecień
- nauczyciel stażysta
- magister pedagogiki pracy socjalnej,
- ukończyła studia podyplomowe z wychowania przedszkolnego na Akademii Ignatianum w Krakowie oraz studia podyplomowe na kierunku oligofrenopedagogika z podstawami pracy w klasie integracyjnej,
- w pracy z dziećmi chętnie stosuje:
- Metodę Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne,
- elementy pedagogiki zabawy KLANZA,
- różnorodne techniki plastyczne.
mgr Ewelina Śliwa
- nauczyciel mianowany
- magister Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej
- w pracy z dziećmi wykorzystuje:
- Metodę Dobrego Startu prof Marty Bogdanowicz,
- Edukacja przez Ruch Doroty Dziamskiej,
- metodę Edyty Gruszczyk – Kolczyńskiej i Ewy Zielińskiej,
- metodę Aktywizacji Ruchowej Rudolfa Labana,
- Ruch Rozwijający Weroniki Sherborne,
- Pedagogikę zabawy KLANZA,
- techniki twórczego myślenia.
mgr Ewelina Kuś
- nauczyciel kontraktowy
- ukończyła studia I stopnia na kierunku pedagogika specjalna: specjalność oligofrenopedagogika i pedagogika wczesnoszkolna,
- absolwentka studiów II stopnia na kierunku pedagogika specjalna o specjalności wczesne wspomaganie rozwoju dziecka,
- w pracy z dziećmi z autyzmem wykorzystuje:
- metodę Stymulacji Polisensorycznej,
- metodę Ruchu Rozwijającego W. Sherborne,
- Alternatywne i wspomagające metody komunikacji (AAC),
- Programy Aktywności M. i Ch. Knillów,
- terapię ręki,
- elementy pedagogiki zabawy KLANZA.
mgr Elwira Siodmok
- nauczyciel kontraktowy
- terapeuta integracji sensorycznej,
- ukończyła studia na kierunku pedagogika, specjalność: terapia pedagogiczna z pedagogiką specjalną,
- ukończyła szkolenia i warsztaty:
- Integracja Sensoryczna - I i II stopień,
- Stymulacja Systemu Taktylnego,
- Program szkolny integracji odruchów wg dr Sally Goddard,
- Solisten Training (wstępne szkolenie Treningu Tomatis),
- "Zrozumieć autyzm" w ujęciu HANDLE,
- Terapia Integracji Sensorycznej w pracy z dzieckiem autystycznym,
- Logopedia a integracja sensoryczna.
mgr Dominika Michalik
- nauczyciel kontraktowy
- ukończyła studia licencjackie na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie na kierunku pedagogika specjalna (specjalność - olifofrenopedagogika, pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna),
- kontynuuje studia magisterskie na kierunku pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna na Akademii Ignatianum,
- w pracy z dziećmi chętnie wykorzystuje:
- Metody Aktywizujące,
- "Dziecięcą matematykę" Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej,
- Ruch Rozwijający Weroniki Sherborne,
- ciekawe nowo poznane metody plastyczne.
mgr Beata Madej
- nauczyciel mianowany
- ukończyła jednolite studia magisterskie na kierunku Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, studia licencjackie na kierunku Pedagogika Społeczno - Opiekuńcza oraz studia podyplomowe na kierunku Organizacja i Zarządzanie w Oświacie,
- w pracy z dziećmi stosuje metody:
- Pedagogika zabawy KLANZA,
- Edukacja przez ruch Doroty Dziamskiej,
- "Dziecięca matematyka" prof. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej,
- Metoda Dobrego Startu prof. Marty Bogdanowicz,
- różnorodne techniki plastyczne.
mgr Barbara Pociecha
- nauczyciel stażysta
- ukończyła studia licencjackie na kierunku Wychowanie Przedszkolne z Terapią Pedagogiczną, studia magisterskie na kierunku Oligofrenopedagogika oraz studia magisterskie na kierunku Terapia Pedagogiczna i Rewalidacja Indywidualna
- w pracy z dziećmi wykorzystuje:
- „Dziecięcą matematykę” prof. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej,
- Ruch Rozwijający Weroniki Sherborne,
- Pedagogikę zabawy Klanza.
mgr Anna Zachara
- nauczyciel mianowany
- magister Rehabilitacji Ruchowej,
- w swojej pracy terapeutycznej stosuje różnorodne metody rewalidacyjne dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi,
- w pracy z dziećmi stosuje metody:
- PNF-Proprioceptywnego Nerwowo-Mięśniowego Torowania Ruchu,
- Integracji Odruchów Pierwotnych wg Sally Goddard Blythe,
- Metody Ruchu Rozwijającego W. Sherborne.
mgr Agnieszka Kwiecień
- nauczyciel kontraktowy
- ukończyła studia licencjackie na kierunku Pedagogika specjalna: Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz studia magisterskie na kierunku Pedagogika rewalidacyjna,
- ukończyła studia podyplomowe: Zintegrowana edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z elementami tańca,
- absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach,
- w pracy z dziećmi wykorzystuje metody:
- Metodę Stymulacji Polisensorycznej,
- Programy Aktywności M. i Ch. Knill'ów,
- elementy Metody Marii Montessori,
- elementy terapii behawioralnej,
- Terapię Ręki I i II stopnia,
- Bajkoterapię,
- Logorytmikę.
Strona 1 z 2