Samorządowe Przedszkole nr 14 w Krakowie

Get Adobe Flash player

mgr Monika Banasik

  • nauczyciel kontraktowy
  • ukończyła studia magisterskie na kierunku Wychowanie Przedszkolne i Wczesnoszkolne z terapią pedagogiczną na Wyższej Szkole Nauk Społecznych "Pedagogium" w Warszawie,
  • w pracy z dziećmi stosuje:
    • Metodę Dobrego Startu prof. M. Bogdanowicz,
    • "Dziecięcą Matematykę" prof. E. Gruszczyk-Kolczyńskiej,
    • pedagogikę zabawy KLANZA.

mgr Marta Bielecka

  • nauczyciel mianowany
  • magister pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej,
  • w pracy z dziećmi między innymi wykorzystuje:
    • Metodę Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne,
    • Metodę Dobrego Startu Marty Bogdanowicz,
    • Edukację Przez Ruch Doroty Dziamskiej,
    • Pedagogikę Zabawy KLANZA,
    • Edukację matematyczną Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej.

mgr Marlena Ziaja

  • nauczyciel mianowany
  • logopeda, neurologopeda,
  • ukończyła studia licencjackie na kierunku filologia polska, specjalność: nauczycielska z logopedią oraz studia magisterskie na kierunku filologia polska, specjalność: logopedia, a także studia podyplomowe: neurologopedia z elementami tyflologopedii.

Małgorzata piotrowskamgr Małgorzata Piotrowska

  • nauczyciel dyplomowany
  • magister Wychowania Przedszkolnego i Wczesnoszkolnego,
  • pracuje nowatorskimi metodami tj.:
    • Pedagogika zabawy KLANZA,
    • "Dziecięca matematyka" Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej,
    • Edukacja przez ruch Doroty Dziamskiej,
    • Ruch Rozwijający Weroniki Sherborne,
    • Aktywne słuchanie muzyki Batii Strauss.

mgr Justyna Krzemień

  • nauczyciel dyplomowany
  • magister Pedagogiki Specjalnej o specjalności Oligofrenopedagogika,
  • w pracy z dziećmi z autyzmem stosuje metody:
    • Metodę Stymulacji Polisensorycznej,
    • Alternatywne Metody Komunikacji AAC,
    • Programy Aktywności M. i Ch. Knill'ów,
    • metodę Ruchu Rozwijającego W. Sherborne,
    • terapię ręki,
    • metodę kinezjologii edukacyjnej,
    • program integracji odruchów wg Sally Goddard,
    • metodę Dobrego Startu M. Bogdanowicz,
    • elementy pedagogiki zabawy KLANZA.

mgr Joanna Szopa

  • Nauczyciel kontraktowy;
  • Nauczyciel wychowania przedszkolnego;
  • Terapeuta integracji sensorycznej;
  • Ukończyła studia licencjackie na kierunku Kształcenie Zintegrowane i Edukacja Przedszkolna, studia magisterskie na kierunku Pedagogika oraz studia podyplomowe na kierunku Integracja Sensoryczna.

mgr Joanna Chmiel

  • nauczyciel dyplomowany
  • ukończyła Psychologię na Uniwersytecie Jagiellońskim, studiowała podyplomowo Edukację Przedszkolną wraz z Zarządzaniem Placówką Oświatową oraz Edukację Wczesnoszkolną z Logopedią
  • W Samorządowym Przedszkolu nr 14 pracuje z krótką przerwą od 1999 roku.
  • nauczyciel ćwiczeniowy dla studentów UP, opiekun praktyk studenckich

mgr Irena Surdej

  • nauczyciel dyplomowany
  • logopeda, neurologopeda
  • magister Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej
  • ukończyła studia podyplomowe: Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza oraz Logopedię
  • w pracy z dzieckiem stosuje metody:
    • symultaniczno- sekwencyjną J.Cieszyńskiej,
    • werbo-tonalną,
    • Metodę Dobrego Startu,
    • stymulację polisensoryczną,
    • Edukacja przez ruch, obraz i dźwięk Doroty Dziamskiej,
    • metodę Batti Strauss,
    • metodę kinezjologii edukacyjnej Dennisona.

Ewelina-liwamgr Ewelina Śliwa

  • nauczyciel dyplomowany
  • magister Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej
  • w pracy z dziećmi wykorzystuje:
    • Metodę Dobrego Startu prof Marty Bogdanowicz,
    • Edukacja przez Ruch Doroty Dziamskiej,
    • metodę Edyty Gruszczyk – Kolczyńskiej i Ewy Zielińskiej,
    • metodę Aktywizacji Ruchowej Rudolfa Labana,
    • Ruch Rozwijający Weroniki Sherborne,
    • Pedagogikę zabawy KLANZA,
    • techniki twórczego myślenia.

mgr Ewelina Kuś

  • nauczyciel kontraktowy
  • ukończyła studia I stopnia na kierunku pedagogika specjalna: specjalność oligofrenopedagogika i pedagogika wczesnoszkolna,
  • absolwentka studiów II stopnia na kierunku pedagogika specjalna o specjalności wczesne wspomaganie rozwoju dziecka,
  • w pracy z dziećmi z autyzmem wykorzystuje:
    • metodę Stymulacji Polisensorycznej,
    • metodę Ruchu Rozwijającego W. Sherborne,
    • Alternatywne i wspomagające metody komunikacji (AAC),
    • Programy Aktywności M. i Ch. Knillów,
    • terapię ręki,
    • elementy pedagogiki zabawy KLANZA.

mgr Ewa Kaim

  • nauczyciel mianowany
  • magister Pedagogiki Specjalnej - specjalista Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka, oligofrenopedagog, terapeuta autyzmu, terapeuta pedagogiczny, nauczyciel Montessori.
  • W pracy z dziećmi wykorzystuje:
    • nauczanie poprzez zabawę i doświadczanie wg metody Marii Montessori,
    • metodę Stymulacji Polisensorycznej,
    • elementy Terapii behawioralnej,
    • elementy SI,
    • Trening Umiejętności Społecznych.

 

mgr Barbara Ślusarz

  • nauczyciel mianowany
  • psycholog, terapeuta behawioralny (PLTB)
  • ukończyła studia podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki
  • W pracy wykorzystuje m.in.:
    • elementy terapii behawioralnej,
    • metody komunikacji alternatywnej i wspomagającej AAC,
    • trening umiejętności społecznych.

20150811 104334mgr Anna Zachara

  • nauczyciel mianowany
  • magister Rehabilitacji Ruchowej,
  • w swojej pracy terapeutycznej stosuje różnorodne metody rewalidacyjne dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi,
  • w pracy z dziećmi stosuje metody:
    • PNF-Proprioceptywnego Nerwowo-Mięśniowego Torowania Ruchu,
    • Integracji Odruchów Pierwotnych wg Sally Goddard Blythe,
    • Metody Ruchu Rozwijającego W. Sherborne.

mgr Aleksandra Ciochoń

  • nauczyciel początkujący
  • ukończyła studia magisterskie na kierunku Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, studia licencjackie na kierunku Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna z językiem obcym (angielskim)
  • W pracy z dziećmi stosuje metody:
    • Pedagogika zabawy KLANZA,
    • Metoda Dobrego Startu prof. Marty Bogdanowicz,
    • Techniki Pedagogiki Froeblowskiej, Pedagogiki Twórczości, Sensoplastyki,
    • Metoda TPR (Total Physical Response).

mgr Agnieszka Martiuk

  • nauczyciel mianowany
  • ukończyła studia licencjackie na kierunku Pedagogika  - Edukacja wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym
  • absolwentka studiów magisterskich na kierunku Pedagogika - Terapia pedagogiczna
  • W pracy z dziećmi wykorzystuje:
    • pedagogikę zabawy KLANZA
    • Metodę Ruchu Rozwijającego W. Sherborne
    • metodę aktywnego słuchania muzyki wg Batii Strauss
    • elementy pedagogiki Marii Montessori
    • "Dziecięcą matematykę" wg koncepcji prof. E. Gruszczyk - Kolczyńskiej i E. Zielińskiej

mgr Agnieszka Baca

  • nauczyciel początkujący
  • surdopedagog, oligofrenopedagog
  • ukończyła studia licencjackie na kierunku Pedagogika Specjalna, specjalność: Edukacja i Rehabilitacja Uczniów Niesłyszących i Słabosłyszących oraz studia magisterskie na kierunku Pedagogika Specjalna, specjalność: Edukacja i Rehabilitacja Uczniów z Niepełnosprawnością Intelektualną

lic Katarzyna Zuzok

  • nauczyciel mianowany
  • nauczyciel wychowania przedszkolnego
  • opiekun dziecięcy
  • Instruktor Terapii Zajęciowej
  • oligofrenopedagog
  • W pracy z dziećmi wykorzystuje:
    • elementy Metody E. Gruszczyk - Kolczyńskiej
    • elementy Metody Ruchu Rozwijającego W. Sherborne
    • elementy odimiennej metody nauki czytania I. Majchrzak
    • elementy Terapii Ręki 

Copyright © 2014 - s.przeczek@gmail.com