Samorządowe Przedszkole nr 14 w Krakowie

Get Adobe Flash player

mgr Wiktoria Naleźnik

  • nauczyciel początkujący
  • ukończyła studia magisterskie na kierunku Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna
  • w pracy z dziećmi wykorzystuje następujące metody:
    • Pedagogikę zabawy "KLANZA"
    • Bajkoterapię
    • Pedagogikę Twórczości
    • Carla Orffa

Zainteresowania naturą i zwierzętami wykorzystuje w pracy z dziećmi

mgr Monika Matera

  • nauczyciel początkujący
  • psycholog
  • ukończyła jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia, specjalność: wspomaganie rozwoju na Uniwersytecie Ignatianum w Krakowie
  • ukończyła kursy, m.in.: z języka migowego, arteterapii w edukacji oraz TUS I i II stopień - Fundacja Pomoc Autyzm
  • w pracy z dziećmi wykorzystuje m.in. trening umiejętności społecznych

mgr Monika Banasik

  • nauczyciel kontraktowy
  • ukończyła studia magisterskie na kierunku Wychowanie Przedszkolne i Wczesnoszkolne z terapią pedagogiczną na Wyższej Szkole Nauk Społecznych "Pedagogium" w Warszawie
  • w pracy z dziećmi stosuje:
    • Metodę Dobrego Startu prof. M. Bogdanowicz
    • "Dziecięcą Matematykę" prof. E. Gruszczyk-Kolczyńskiej
    • pedagogikę zabawy KLANZA

mgr Martyna Kobielus

  • nauczyciel początkujący
  • ukończyła studia licencjackie na kierunku pedagogika specjalna, specjalizacja: Edukacja i Rehabilitacja Uczniów z Niepełnosprawnością Intelektualną
  • ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika specjalna, specjalność: Terapia Pedagogiczna i Rewalidacja Indywidualna
  • w pracy z dziećmi wykorzystuje:
    • trening umiejętności społecznych
    • bajkoterapię
    • elementy terapii ręki
    • elementy terapii behawioralnej

 

mgr Marta Bielecka

  • nauczyciel mianowany
  • magister pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej,
  • w pracy z dziećmi między innymi wykorzystuje:
    • Metodę Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
    • Metodę Dobrego Startu Marty Bogdanowicz
    • Edukację Przez Ruch Doroty Dziamskiej
    • Pedagogikę Zabawy KLANZA
    • Edukację matematyczną Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej

mgr Maria Żmuda

  • nauczyciel początkujący
  • oligofrenopedagog
  • ukończyła studia magisterskie na kierunku Pedagogika Specjalna ze specjalnością "Edukacja i Rehabilitacja Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną" na Uniwersytecie Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie

Małgorzata piotrowskamgr Małgorzata Piotrowska

  • nauczyciel dyplomowany
  • magister Wychowania Przedszkolnego i Wczesnoszkolnego
  • pracuje nowatorskimi metodami tj.:
    • Pedagogika zabawy KLANZA
    • "Dziecięca matematyka" Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej
    • Edukacja przez ruch Doroty Dziamskiej
    • Ruch Rozwijający Weroniki Sherborne
    • Aktywne słuchanie muzyki Batii Strauss

mgr Justyna Krzemień

  • nauczyciel dyplomowany
  • magister Pedagogiki Specjalnej o specjalności Oligofrenopedagogika
  • w pracy z dziećmi z autyzmem stosuje metody:
    • Metodę Stymulacji Polisensorycznej
    • Alternatywne Metody Komunikacji AAC
    • Programy Aktywności M. i Ch. Knill'ów
    • metodę Ruchu Rozwijającego W. Sherborne
    • terapię ręki
    • metodę kinezjologii edukacyjnej
    • program integracji odruchów wg Sally Goddard
    • metodę Dobrego Startu M. Bogdanowicz
    • elementy pedagogiki zabawy KLANZA

mgr Joanna Szopa

  • nauczyciel kontraktowy
  • nauczyciel wychowania przedszkolnego
  • terapeuta integracji sensorycznej
  • ukończyła studia licencjackie na kierunku Kształcenie Zintegrowane i Edukacja Przedszkolna, studia magisterskie na kierunku Pedagogika oraz studia podyplomowe na kierunku Integracja Sensoryczna

mgr Izabella Synowska

  • nauczyciel początkujący
  • logopeda
  • ukończyła studia licencjackie na kierunku logopedia, specjalność: nauczanie języka polskiego w szkole oraz studia magisterskie na kierunku logopedia
  • w pracy logopedycznej łączy elementy różnych metod i technik, m.in.:
    • Metody Krakowskiej
    • komunikacji alternatywnej i wspomagającej AAC
    • miofunkcjonalnej
    • masażu logopedycznego
    • symultaniczno - sekwencyjnej nauki czytania

 

mgr Izabela Gwóźdź

  • nauczyciel mianowany
  • ukończyła studia licencjackie na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z wychowaniem plastycznym, specjalność: plastyka
  • absolwentka studiów magisterskich na kierunku pedagogika społeczno - opiekuńcza
  • w pracy z dziećmi stosuje:
    • Pedagogikę zabawy KLANZA
    • Bajkoterapię
    • Metodę Dobrego Startu Marty Bogdanowicz
    • Metodę twórczego myślenia
    • Metodę Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne

Ewelina-liwamgr Ewelina Śliwa

  • nauczyciel dyplomowany
  • magister Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej
  • w pracy z dziećmi wykorzystuje:
    • Metodę Dobrego Startu prof Marty Bogdanowicz
    • Edukacja przez Ruch Doroty Dziamskiej
    • metodę Edyty Gruszczyk – Kolczyńskiej i Ewy Zielińskiej
    • metodę Aktywizacji Ruchowej Rudolfa Labana
    • Ruch Rozwijający Weroniki Sherborne
    • Pedagogikę zabawy KLANZA
    • techniki twórczego myślenia

mgr Ewelina Kuś

  • nauczyciel kontraktowy
  • ukończyła studia I stopnia na kierunku pedagogika specjalna: specjalność oligofrenopedagogika i pedagogika wczesnoszkolna,
  • absolwentka studiów II stopnia na kierunku pedagogika specjalna o specjalności wczesne wspomaganie rozwoju dziecka,
  • w pracy z dziećmi z autyzmem wykorzystuje:
    • metodę Stymulacji Polisensorycznej
    • metodę Ruchu Rozwijającego W. Sherborne
    • Alternatywne i wspomagające metody komunikacji (AAC)
    • Programy Aktywności M. i Ch. Knillów
    • terapię ręki
    • elementy pedagogiki zabawy KLANZA

mgr Ewa Kaim

  • nauczyciel mianowany
  • magister Pedagogiki Specjalnej - specjalista Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka, oligofrenopedagog, terapeuta autyzmu, terapeuta pedagogiczny, nauczyciel Montessori
  • W pracy z dziećmi wykorzystuje:
    • nauczanie poprzez zabawę i doświadczanie wg metody Marii Montessori
    • metodę Stymulacji Polisensorycznej
    • elementy Terapii behawioralnej
    • elementy SI
    • Trening Umiejętności Społecznych

 

mgr Barbara Ślusarz

  • nauczyciel mianowany
  • psycholog, terapeuta behawioralny (PLTB)
  • ukończyła studia podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki
  • W pracy wykorzystuje m.in.:
    • elementy terapii behawioralnej
    • metody komunikacji alternatywnej i wspomagającej AAC
    • trening umiejętności społecznych

mgr Angelika Rąpała

  • nauczyciel początkujący na stanowisku pedagog specjalny/nauczyciel
  • logopeda - tytuł licencjata (kontynuuje naukę na studiach magisterskich na Uniwersytecie Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • ukończyła studia magisterskie na kierunku Pedagogika Specjalna, specjalność: Edukacja i Rehabilitacja Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną na uniwersytecie Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • ukończyła kurs Ruch Rozwijający Weroniki Sherborne (I stopień)

mgr Aleksandra Ciochoń

  • nauczyciel początkujący
  • ukończyła studia magisterskie na kierunku Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, studia licencjackie na kierunku Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna z językiem obcym (angielskim)
  • W pracy z dziećmi stosuje metody:
    • Pedagogika zabawy KLANZA
    • Metoda Dobrego Startu prof. Marty Bogdanowicz
    • Techniki Pedagogiki Froeblowskiej, Pedagogiki Twórczości, Sensoplastyki
    • Metoda TPR (Total Physical Response)

mgr Agnieszka Martiuk

  • nauczyciel mianowany
  • ukończyła studia licencjackie na kierunku Pedagogika  - Edukacja wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym
  • absolwentka studiów magisterskich na kierunku Pedagogika - Terapia pedagogiczna
  • W pracy z dziećmi wykorzystuje:
    • pedagogikę zabawy KLANZA
    • Metodę Ruchu Rozwijającego W. Sherborne
    • metodę aktywnego słuchania muzyki wg Batii Strauss
    • elementy pedagogiki Marii Montessori
    • "Dziecięcą matematykę" wg koncepcji prof. E. Gruszczyk - Kolczyńskiej i E. Zielińskiej

mgr Agnieszka Baca

  • nauczyciel początkujący
  • surdopedagog, oligofrenopedagog
  • ukończyła studia licencjackie na kierunku Pedagogika Specjalna, specjalność: Edukacja i Rehabilitacja Uczniów Niesłyszących i Słabosłyszących oraz studia magisterskie na kierunku Pedagogika Specjalna, specjalność: Edukacja i Rehabilitacja Uczniów z Niepełnosprawnością Intelektualną
  • ukończyła studia podyplomowe na kierunku Edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu

lic Katarzyna Zuzok

  • nauczyciel mianowany
  • nauczyciel wychowania przedszkolnego
  • opiekun dziecięcy
  • Instruktor Terapii Zajęciowej
  • oligofrenopedagog
  • W pracy z dziećmi wykorzystuje:
    • elementy Metody E. Gruszczyk - Kolczyńskiej
    • elementy Metody Ruchu Rozwijającego W. Sherborne
    • elementy odimiennej metody nauki czytania I. Majchrzak
    • elementy Terapii Ręki 

Copyright © 2014 - s.przeczek@gmail.com