Samorządowe Przedszkole nr 14 w Krakowie

Get Adobe Flash player

mgr Urszula Matoga

  • nauczyciel kontraktowy
  • magister Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej
  • w pracy z dziećmi wykorzystuje:
    • Metodę Dobrego Startu Marty Bogdanowicz,
    • Elementy „Dziecięcej Matematyki” Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej,
    • Metodę Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne,
    • Metodę gimnastyki twórczej Rudolfa Labana,
    • Pedagogikę Zabawy KLANZA.

mgr Monika Banasik

  • nauczyciel kontraktowy
  • ukończyła studia magisterskie na kierunku Wychowanie Przedszkolne i Wczesnoszkolne z terapią pedagogiczną na Wyższej Szkole Nauk Społecznych "Pedagogium" w Warszawie,
  • w pracy z dziećmi stosuje:
    • Metodę Dobrego Startu prof. M. Bogdanowicz,
    • "Dziecięcą Matematykę" prof. E. Gruszczyk-Kolczyńskiej,
    • pedagogikę zabawy KLANZA.

Małgorzata piotrowskamgr Małgorzata Piotrowska

  • nauczyciel mianowany
  • magister Wychowania Przedszkolnego i Wczesnoszkolnego,
  • pracuje nowatorskimi metodami tj.:
    • Pedagogika zabawy KLANZA,
    • "Dziecięca matematyka" Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej,
    • Edukacja przez ruch Doroty Dziamskiej,
    • Ruch Rozwijający Weroniki Sherborne,
    • Aktywne słuchanie muzyki Batii Strauss.

mgr Marta Bielecka

  • nauczyciel kontraktowy
  • magister pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej,
  • w pracy z dziećmi między innymi wykorzystuje:
    • Metodę Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne,
    • Metodę Dobrego Startu Marty Bogdanowicz,
    • Edukację Przez Ruch Doroty Dziamskiej,
    • Pedagogikę Zabawy KLANZA,
    • Edukację matematyczną Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej.

mgr Marlena Ziaja

  • nauczyciel kontraktowy
  • logopeda, neurologopeda,
  • ukończyła studia licencjackie na kierunku filologia polska, specjalność: nauczycielska z logopedią oraz studia magisterskie na kierunku filologia polska, specjalność: logopedia, a także studia podyplomowe: neurologopedia z elementami tyflologopedii.

mgr Magdalena Kupisz

  • nauczyciel dyplomowany
  • magister rehabilitacji ruchowej
  • nauczyciel wychowania fizycznego
  • oligofrenopedagog
  • w pracy terapeutycznej wykorzystuje metody rewalidacyjne dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
  • w pracy z dziećmi stosuje :
    • metodę Ruchu Rozwijającego W. Sherborne,
    • elementy terapii behawioralnej.

mgr Magdalena Galant

  • nauczyciel stażysta
  • ukończyła studia I stopnia na kierunku pedagogika specjalna: specjalność edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną, pedagogika opiekuńczo-wychowawcza,
  • ukończyła studia II stopnia na kierunku pedagogika specjalna: specjalność edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem,
  • w pracy z dziećmi z autyzmem stosuje metody:
    • Metodę Stymulacji Polisensorycznej,
    • Alternatywne Metody Komunikacji AAC,
    • Programy Aktywności M. i Ch. Knill'ów,
    • Metodę Ruchu Rozwijającego W. Sherborne.

mgr Magdalena Flis

  • nauczyciel kontraktowy
  • ukończyła studia magisterskie w Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie - nauczyciel wychowania fizycznego oraz studia podyplomowe - wychowanie przedszkolne i logopedia,
  • w pracy z dziećmi wykorzystuje metody twórcze:
    • metodę wychowania muzycznego C. Orffa,
    • metodę Aktywizacji Ruchowej Rudolfa Labana,
    • opowieści ruchowej.

mgr Klaudia Osińska

  • nauczyciel kontraktowy
  • Oligofrenopedagog, Pedagog specjalny z zakresu Wczesnego Wspomagania Rozwoju, Terapeuta Pedagogiczny, absolwentka studiów podyplomowych z Pedagogiki Leczniczej,
  • absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie,
  • w pracy z dziećmi z autyzmem wykorzystuje:
    • Metodę Stymulacji Polisensorycznej,
    • Programy Aktywności M. i Ch. Knillów,
    • Alternatywne Metody Komunikacji (PECS, Makaton), 
    • Elementy terapii behawioralnej,
    • Terapię ręki,
    • Elementy metody Ruchu Rozwijającego W. Sherborne.

mgr Justyna Krzemień

  • nauczyciel dyplomowany
  • magister Pedagogiki Specjalnej o specjalności Oligofrenopedagogika,
  • w pracy z dziećmi z autyzmem stosuje metody:
    • Metodę Stymulacji Polisensorycznej,
    • Alternatywne Metody Komunikacji AAC,
    • Programy Aktywności M. i Ch. Knill'ów,
    • metodę Ruchu Rozwijającego W. Sherborne,
    • terapię ręki,
    • metodę kinezjologii edukacyjnej,
    • program integracji odruchów wg Sally Goddard,
    • metodę Dobrego Startu M. Bogdanowicz,
    • elementy pedagogiki zabawy KLANZA.

mgr Justyna Dobrowolska

  • nauczyciel kontraktowy
  • magister Psychologii o module Edukacji i komunikacji,
  • terapeuta zajęciowy, coach
  • W pracy wykorzystuje różnorodne metody dopasowane do potrzeb oraz możliwości dzieci. Zwolenniczka nauki poprzez zabawę, a także zindywidualizowanego oraz holistycznego podejścia do rozwoju dziecka.

mgr Irena Surdej

  • nauczyciel dyplomowany
  • logopeda, neurologopeda
  • magister Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej
  • ukończyła studia podyplomowe: Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza oraz Logopedię
  • w pracy z dzieckiem stosuje metody:
    • symultaniczno- sekwencyjną J.Cieszyńskiej,
    • werbo-tonalną,
    • Metodę Dobrego Startu,
    • stymulację polisensoryczną,
    • Edukacja przez ruch, obraz i dźwięk Doroty Dziamskiej,
    • metodę Batti Strauss,
    • metodę kinezjologii edukacyjnej Dennisona.

mgr Inga Kwiecień

  • nauczyciel stażysta
  • magister pedagogiki pracy socjalnej,
  • ukończyła studia podyplomowe z wychowania przedszkolnego na Akademii Ignatianum w Krakowie oraz studia podyplomowe na kierunku oligofrenopedagogika z podstawami pracy w klasie integracyjnej,
  • w pracy z dziećmi chętnie stosuje:
    • Metodę Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne,
    • elementy pedagogiki zabawy KLANZA,
    • różnorodne techniki plastyczne.

Ewelina-liwamgr Ewelina Śliwa

  • nauczyciel mianowany
  • magister Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej
  • w pracy z dziećmi wykorzystuje:
    • Metodę Dobrego Startu prof Marty Bogdanowicz,
    • Edukacja przez Ruch Doroty Dziamskiej,
    • metodę Edyty Gruszczyk – Kolczyńskiej i Ewy Zielińskiej,
    • metodę Aktywizacji Ruchowej Rudolfa Labana,
    • Ruch Rozwijający Weroniki Sherborne,
    • Pedagogikę zabawy KLANZA,
    • techniki twórczego myślenia.

mgr Ewelina Kuś

  • nauczyciel kontraktowy
  • ukończyła studia I stopnia na kierunku pedagogika specjalna: specjalność oligofrenopedagogika i pedagogika wczesnoszkolna,
  • absolwentka studiów II stopnia na kierunku pedagogika specjalna o specjalności wczesne wspomaganie rozwoju dziecka,
  • w pracy z dziećmi z autyzmem wykorzystuje:
    • metodę Stymulacji Polisensorycznej,
    • metodę Ruchu Rozwijającego W. Sherborne,
    • Alternatywne i wspomagające metody komunikacji (AAC),
    • Programy Aktywności M. i Ch. Knillów,
    • terapię ręki,
    • elementy pedagogiki zabawy KLANZA.

mgr Elwira Siodmok

  • nauczyciel kontraktowy
  • terapeuta integracji sensorycznej,
  • ukończyła studia na kierunku pedagogika, specjalność: terapia pedagogiczna z pedagogiką specjalną,
  • ukończyła szkolenia i warsztaty:
    • Integracja Sensoryczna - I i II stopień,
    • Stymulacja Systemu Taktylnego,
    • Program szkolny integracji odruchów wg dr Sally Goddard,
    • Solisten Training (wstępne szkolenie Treningu Tomatis),
    • "Zrozumieć autyzm" w ujęciu HANDLE,
    • Terapia Integracji Sensorycznej w pracy z dzieckiem autystycznym,
    • Logopedia a integracja sensoryczna.

received 1523741087648832

mgr Dominika Michalik

  • nauczyciel kontraktowy
  • ukończyła studia licencjackie na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie na kierunku pedagogika specjalna (specjalność - olifofrenopedagogika, pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna),
  • kontynuuje studia magisterskie na kierunku pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna na Akademii Ignatianum,
  • w pracy z dziećmi chętnie wykorzystuje: 
    • Metody Aktywizujące,
    • "Dziecięcą matematykę" Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej, 
    • Ruch Rozwijający Weroniki Sherborne,
    • ciekawe nowo poznane metody plastyczne.

mgr Beata Madej

  • nauczyciel mianowany
  • ukończyła jednolite studia magisterskie na kierunku Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, studia licencjackie na kierunku Pedagogika Społeczno - Opiekuńcza oraz studia podyplomowe na kierunku Organizacja i Zarządzanie w Oświacie,
  • w pracy z dziećmi stosuje metody:
    • Pedagogika zabawy KLANZA,
    • Edukacja przez ruch Doroty Dziamskiej,
    • "Dziecięca matematyka" prof. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej,
    • Metoda Dobrego Startu prof. Marty Bogdanowicz,
    • różnorodne techniki plastyczne.

mgr Barbara Pociecha

  • nauczyciel stażysta
  • ukończyła studia licencjackie na kierunku Wychowanie Przedszkolne z Terapią Pedagogiczną, studia magisterskie na kierunku Oligofrenopedagogika oraz studia magisterskie na kierunku Terapia Pedagogiczna i Rewalidacja Indywidualna
  • w pracy z dziećmi wykorzystuje:
    • „Dziecięcą matematykę” prof. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej,
    • Ruch Rozwijający Weroniki Sherborne,
    • Pedagogikę zabawy Klanza.

20150811 104334mgr Anna Zachara

  • nauczyciel mianowany
  • magister Rehabilitacji Ruchowej,
  • w swojej pracy terapeutycznej stosuje różnorodne metody rewalidacyjne dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi,
  • w pracy z dziećmi stosuje metody:
    • PNF-Proprioceptywnego Nerwowo-Mięśniowego Torowania Ruchu,
    • Integracji Odruchów Pierwotnych wg Sally Goddard Blythe,
    • Metody Ruchu Rozwijającego W. Sherborne.

mgr Agnieszka Kwiecień

  • nauczyciel kontraktowy
  • ukończyła studia licencjackie na kierunku Pedagogika specjalna: Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz studia magisterskie na kierunku Pedagogika rewalidacyjna,
  • ukończyła studia podyplomowe: Zintegrowana edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z elementami tańca,
  • absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach,
  • w pracy z dziećmi wykorzystuje metody:
    • Metodę Stymulacji Polisensorycznej,
    • Programy Aktywności M. i Ch. Knill'ów,
    • elementy Metody Marii Montessori,
    • elementy terapii behawioralnej,
    • Terapię Ręki I i II stopnia,
    • Bajkoterapię,
    • Logorytmikę.

Copyright © 2014 - s.przeczek@gmail.com